Monday, July 9, 2007

Cara buat Blog *.com sendiri

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Nama saya Azahari dan merupakan salah seorang usahawan
internet separuh masa.Saya pasti ramai yang telah
menceburi perniagaan secara online.Tahukah anda salah
satu teknik promosi berkesan adalah dengan menggunakan
blog?

Blog kini hangat diperkatakan di pasaran sehinggakan
ada penulis blog disaman.Begitulah berkuasanya Blog
kepada pemasaran internet.Walaupun Blog amat mudah
didapati dan ada juga yang percuma,namun mempunyai
blog dengan nama perniagaan anda lebih menyakinkan
pembeli anda.

Dengan menggunakan blog,anda boleh menambah keyakinan
pelanggan dengan memberi penerangan secara indirect,
berinteraksi dengan pembeli,melakukan survey,memberi
maklumat terkini tentang produk,meletakkan link
affiliate dan macam-macam lagi.

Jika anda seorang pembeli,adakah anda yakin dengan
peniaga yang menggunakan blog percuma seperti
blogpercumaanda.blogspot.com? atau mereka menggunakan
blog berbayar seperti blog.perisianpercuma.com? Saya
sendiri telah menggunakan blog berbayar dan saya telah
mendapat kesannya.

Di sini saya ada tawaran istimewa kepada
anda.Sekiranya anda berminat untuk mengetahui cara
membuat blog *.com dengan mudah, saya ada ebook yang
sesuai bagi newbie ataupun pada orang yang tidak mahir
tentang teknikal.Silalah layari http://www.teknikblog.com
untuk mendapatkannya segera.



Semoga berjumpa lagi

Azahari
http://www.teknikblog.com

No comments: